sobota, 19 kwietnia 2014

Hej dzisiaj piszę ja oalsjes bo Nikolasjes nie może napisać Powiem wam pare nowości
Jest nowa strona w transformice a w pokoju 801 są balony niestety patrzałam pokój nr 4567567 i został usuniety a na nim były Żeczy takie jak na wielkanoc jajka itp Wczoraj dołonczyło do naszego bloga 19 ludzi Spodziewałam się wiecej ale to i tak dobrze bo mamy juz  52 osoby Bardzo sie ciesze ja nie dodam chatek plemiennych poniewaz ja nie mam zrobionych na swoim kompie zdjec tylko moja kuzynka ma  pisze na jej koncie bo na swoim nie moge   
Powiem wam troche o plemieniu nikolasjes  o nazwie Marzycielnia Tam  Zawsze zalozycielka daje chatki jakie prosi dana osoba dostepna w pokoju ale jezeli nikogo nie ma  to wtedy zalozycielka czyli nikolasjes ktora zalozyla ten blog daje sobie wlasne pomysly :) Dobra nie ma co duzo gadac nikolasjes jutro da wam pelno innych informacji a  ja was żegnam Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz