poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Witajcie przepraszam ze wczoraj nie dodałam postu ale dzisiaj i wczoraj byłam u dziadków  wiec dzis daje gdzies o 22:00 
 Nowości są takie że w romie 801 dodali pare nowych żeczy 
room 801 wygląda jak event.


Dorobiono dalszą część drugiego domku na drzewie ale uwaga!
Gdy się wchodzi można spaść z mostu. Tam jest dziura ja już 2 razy spadłam xD
O tak wygląda domek w środku.
Na samym początku po lewej znajduje się też ogród.
 
 i tak to wygloda a na tych zdjeciach jest kosiamisia dlatego że zdjecia zrobiłam ale sie zepsuly (zgubily) 
dlatego wzielam od niej zdjecia  
NASTEPNA WIADOMOSC 
Mapy od 200 do 2011 chyba mają w sobie takie żeczy że mozna zmieniac sie w co kolwiek chcesz  
kowadlo deske i inne takie tam 
 chciałabym wam powiedzieć że kiedy zauwazyłam ze

Kosiamisia ma swój własny piekny blog odrazu chiałam usunąc ten bo ona ma super blog na którym już jest
2946 Ludzi a u mnie tylko 57 bardzo bym chciala zaprzyjaznic sie na transformice z kosiamisia bo jak tak patrze na ten blog i jak slyszalam jest strasznie fajną osobą i kolezanką naprawde bardzo chce ją poznac wiec jakbyscie ją znali to powiedzcie jej że jedna z fanek jej bloga chce sie z nią spotkać w transformice :) ja mam swoje własne plemie ale równiez chcialabym dołoczyć naprzyklad na innym koncie do jej plemka byśmy wtedy fajnie sie bawily :) Wugule to właściwie mam jednom kosiemisie w znaj ale nie nazywa sie kosiamisia ale koskamisia wiec to raczej nie ona szkoda :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz