czwartek, 17 kwietnia 2014

 Hej, witam Na moim blogu na którym będę pisać zawsze  o Transformice.  Do tego będę codziennie dodawać po 5 -10 chatek plemiennych dziennie. Jeżeli nie dam w jakiś dzień chatki  i nie będę miała wystawionego jakiegoś postu oznacza to że nie ma mnie w domu że jestem gdzieś indziej tego dnia ale jeżeli dam post a chatek nie to znaczy że na razie to wszystkie chatki jakie opisałam i znalazłam w Transformice . Moja myszka na Transformice nazywa się Nikolasjes .Mam też plemie o nazwie  
Marzycielnia . Czasami zamiast mnie może dać post Moja kuzynka która na Transformice ma login Oalsjes rozpoznać że ona pisze możecie  po tym że ona zawsze używa do pisania koloru czerwonego i ona się pod postem nie podpisuje a ja tak :) Mam nadzieje że dużo ludzi będzie czytać to co pisze o Transformice  i mam nadzieje że choć trochę w tej grze wam pomogę :) Za chwilkę jak mi się uda dam wam 5 chatek plemiennych :)                        
  •                                                                                                    Pozdrawiam Nikolasjes :) 

1 komentarz:

  1. O jak miło kuzyneczko że powiedziałaś już im że czasami jak będziesz u kogoś będę dawać za ciebie posty i nawet napisałaś jak mnie rozpoznać Super :?
    Fajnie opisałaś ten swój blog :)

    OdpowiedzUsuń