piątek, 18 kwietnia 2014

Jak ja się ciesze wczoraj mój blog odwiedziło 34 osoby nie spodziewałam się że aż tyle osób odrazu po utwożeniu bloga bedzie wchodzić . Mam nadzieje że podobają sie wam chatki plemienne ,za chwile dodam nowe. Piszcie komentarze pod chatkami śmiało piscie jak sie chatka nie podoba lub jak nie działa, a jezeli stwozycie wlasne chatki poprostu pod postem od chatek  napiszcie komentarz a w nim jak opisujecie jak to stwozyliscie czyli np Chatka na plazy + ognisko i napiszcie koło tego kod ten komentarz może wygłodać naprzykład : 

A to właśnie moje dzieło prosze ocen je i jak sie spodoba daj ją do tego postu

To jest chatka na plazy +ognisko+ plac zabaw oto kod   @5654738 

Kodu takiego oczywiscie nie ma ale dałam przyklad :).  Mozecie dawac tez chatki jakie znalezliscie oczywiscie ktorych nie mam w danym poscie .Post z chatkami jest taki sam bo w 1 poscie z chatkami bede codziennie jak juz mówiłam dodawać chatki .Już w nastepnych postach będę pisać ile wczoraj odwiedziło blog osób  i dużo żeczy na temat transformice i podam równiez jutro pare fajnych wzorów na udekorowanie pisanek na wielkanoc :)  

Mam nadzieje że bedziecie wchodzić na mój blog codzienie najlepiej pare razy bo ja zawsze w innych godzinach daje post teraz jest 13:06 a jutro może być nawet 16;00. Jutro jade do dziadkow wiec zobacze czy ja zdoze dac post czy bede musiała zapytać kuzynke czy da za mnie  Zapraszajcie znajomych do odwiedzenia moich postów dozobaczenia :) 

 

Pozdrawiam Nikolasjes   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz